Lid worden van de KVN

Lid worden van de KVN, wat zijn uw voordelen?

Voor slechts € 32,50 per jaar staat het volgende tot uw beschikking:

Een prachtig uitgegeven verenigingsblad (4-5x p.jr) in full colour waarin verenigingsnieuws, muziekbijlagen voor piano, orgel, accordeon, keyboard, overig Klavarskribo gerelateerd muzieknieuws en educatieve artikelen van grote diversiteit.

• U kunt via onze website contact maken met ca. 575 leden die ook klavar gebruiken om muziek te maken.
  • U kunt veel muziek die door leden is overgezet en die niet verkrijgbaar is bij de uitgeverij in Ridderkerk (zelfstandig uitgever van alle Klavarskribomuziek) downloaden uit het Muziekaanbod.
  • U kunt gebruik maken van de Scanservice: muziek die ooit in een Toon & Teken heeft gestaan kan op aanvraag worden toegestuurd.
  • U kunt hulp vragen of samen gaan studeren, een QM groep vormen of daaraan gaan deelnemen.
  • U kunt workshops volgen op de regiodagen die een paar maal per jaar worden georganiseerd met steeds wisselende thema's op diverse plaatsen. Vaak is daar dan ook ook tweedehands klavarmuziek te koop.
  • U kunt meedoen met laagdrempelige miniconcerten tijdens de regiodagen, door velen zeer op prijs gesteld.

Kortom, u hoort bij een community die het plezier in muziek maken met Klavarskribo heeft ontdekt en waar u zich thuis kunt voelen. U kunt dan ook op diverse manieren meewerken aan activiteiten, eenmalig of structureel.

Formulier om lid te worden

Jaarlijkse ALV-Muziekdag:

Elk jaar in april wordt de jaarlijkse ALV-Muziekdag gehouden in verschillende zalen van orgelfabrikant Content in Ermelo. 's Morgens wordt  eerst de algemene ledenvergadering gehouden, waarin  het bestuur verantwoording aflegt over het gevoerde beleid van het afgelopen kalenderjaar. Daarnaast worden belangrijke onderwerpen besproken en voorstellen aangaande de toekomst van de vereniging aan de leden voorgelegd.

Na de lunch worden meestal diverse workshops met masterclasses door muziekdocenten of andere professionele musisci gegeven. Ook zijn er lezingen over interessante muzikale onderwerpen door zowel  muziekdocenten als leden.  Er is ook gelegenheid voor samenspel op de diverse  toetsinstrumenten

Er zijn uiteraard ook diverse Content-orgels te bespelen. Er is een afsluitend concert  voor en door de aanwezige leden. Ook is de Stichting Klavarskribo aanwezig met veel klavarmuziek.  Er is dan ook gelegenheid om zowel nieuwe als gebruikte Klavar-muziek in te zien en te kopen.

Online trainingen!

Wie is online?