Regiodag Assen gaat niet door...

Afgelopen zaterdag 14 oktober was de sluitingsdatum voor opgave voor de Regiodag in Assen op 28 oktober. Helaas is het minimum-aantal deelnemers voor deze dag niet gehaald, zodat wij het voor de workshopgevers, maar ook financieel voor ons als vereniging niet verantwoord vinden om deze dag door te laten gaan. Voor een aantal workshops  hadden zich maximaal  3 personen opgegeven en voor een aantal andere maar 1 persoon. De helft van de mensen die zich opgaven, zou alleen als belangstellende gekomen zijn.

De voorgaande twee Regiodagen in Ridderkerk en Nieuw-Vennep waren wel een succes. Ook hebben we aan de vorige Regiodag in Assen mooie herinneringen. We hopen graag in de toekomst weer een keer naar het Noorden van het land te gaan/komen.

We hopen op uw begrip voor ons besluit. We bedanken degenen die zich wel hebben opgegeven hierbij voor hun enthousiasme. We overwegen nu een deel van het programma in Assen te verplaatsen naar het middagprogramma van onze Algemene Ledenvergadering op zaterdag 7 april 2018. Wilt u deze datum alvast noteren?

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens.

Jan Vlek en Gerard Kunst

Klavarskribo op Youtube!

Zie ook de pagina Klavar op Youtube voor meer filmpjes!